List do Dyrekcji Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Szanowni Państwo.
Z całą odpowiedzialnością, publikujemy na łamach naszej strony internetowej pismo jakie zostało wysłane do Dyrekcji Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie z naszej strony w związku z organizacją V Pikniku Lotniczego. Mimo, że list ten wysłaliśmy już wiele dni temu, do dziś nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi w tej sprawie.
Zapraszamy do lektury.
Kliknij: "czytaj więcej"
Kraków,22 czerwca 2008 roku
SRH „Wrzesień39”
os. Jagiellońskie 30/61
31-836 Kraków
Do Szanownego Pana Dyrektora
Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Krzysztofa Radwana
Poniżej przesyłamy informację z naszej strony dotyczącą tegorocznego Pikniku Lotniczego
mającego się odbyć w dniach 28,29 czerwca w Krakowie.
Będąc współorganizatorem części rekonstrukcyjnej zeszłorocznego Pikniku Lotniczego, która to cześć bardzo pozytywnym echem odbiła się wśród publiczności oraz rekonstruktorów , pragniemy ustosunkować się do tegorocznej sytuacji:
- po zeszłorocznym Pikniku otrzymaliśmy zapewnienie od Państwa, że również w tym roku będziemy współorganizatorem części rekonstrukcyjnej,
- w grudniu zeszłego roku oraz w styczniu tego roku wykonaliśmy wielokrotne telefony do Krzysztofa Mroczkowskiego niestety bez odpowiedzi,
- w dniu 11 stycznia br. Ustalono telefonicznie spotkanie w dniu19 stycznia na którym ustalono wstępne założenie pikniku –części rekonstrukcyjnej i ewentualny budżet,
- na następnym spotkaniu 23 lutego ustalono spis grup do zaproszenia i zapotrzebowanie na sprzęt, otrzymaliśmy także informację o grancie wysokości 47 tysięcy PLN na organizację imprezy rekonstrukcyjnej oraz następne spotkanie ustalono na 22 marca. Ponieważ termin ten okazał się być Świętami Wielkanocnymi termin spotkania został przesunięty na na 29 marca. W dniu 28 marca w godzinach wieczornych Krzysztof Mroczkowski odwołał spotkanie ze względu na brak informacji o grancie,
- 28 kwietnia i 5 maja Dariusz Gładysz przybywa do MLP i podczas tejże drugiej wizyty dowiaduje się o nie przyznaniu grantu i braku pieniędzy na organizację pikniku –części rekonstrukcyjnej,
- 17 maja odbywamy spotkanie w MLP gdzie dowiadujemy się o około 25 tysiącach PLN na organizację części rekonstrukcyjnej pikniku oraz o fakcie wysłania dzień wcześniej zaproszeń o grup rekonstrukcyjnych i firm wypożyczających sprzęt do pikniku oraz umawiamy się na termin 28 maja celem podjęcia ostatecznej decyzji o formie części rekonstrukcyjnej pikniku,
- 28 maja przybywając na umówione spotkanie nie zastajemy nikogo z dyrekcji MLP czego świadkiem jest Pan Hoffman, wykonywane później wielokrotne telefony o Krzysztofa Mroczkowskiego nie przyniosły żadnego rezultatu ,gdyż ich nie odbiera,
- 31 maja podczas rekonstrukcji w Wyrach podczas rozmów z grupami rekonstrukcyjnymi dowiadujemy się że żadna z nich nie otrzymała informacji ani zaproszenia na piknik,
- 6 maja dowiadujemy się ,że większość grup , która w styczniu br. Deklarowała chęć uczestnictwa w części rekonstrukcyjnej pikniku wycofuje swój udział , gdyż nie otrzymała żadnej informacji o d MLP,
- 9 czerwca br. Przekazano Krzysztofowi Mroczkowskiemu informację ,że w związku z zaistniała nie z naszej winy sytuacją nie jesteśmy w stanie podjąć się organizacji części rekonstrukcyjnej pikniku.
Uprzejmie informujemy , że jesteśmy bardzo zasmuceni zaistniałymi faktami ,które oprowadziły do niemożności organizacji w/w imprezy, zwłaszcza ,że rok wcześniej pokazaliśmy , że jesteśmy godnymi zaufania partnerami , którzy wsparli piknik nie tylko swoją obecnością lecz także wieloma godzinami pracy przy jego organizacji, przeprowadziliśmy wiele godzin rozmów komórkowych na własny koszt, wykorzystywaliśmy własny transport samochodowy oraz wsparliśmy własnymi finansami część wyżywienia dla rekonstruktorów oraz efekty pirotechniczne.
Uprzejmie proszę Pana Dyrektora o ustosunkowanie się do tego pisma.
Pozostając z poważaniem
Prezes SRH „Wrzesień39”
Paweł Fedorow